Nukilan aku, bila jari jemari ku mula berkata-kata.....

Ahad, 16 November 2008

Gadisku Fasya....

Setiap masa setiap waktu aku menanti dirimu....
aku tahu bukan mudah kau menjadi miliku,
tapi bukan sukar juga menawan hatimu,
aku mampu lakukan, aku mampu melawan,
jika itu yang kau mahukan,
dan jika itu yang aku inginkan...

Sya,
abang sayang sya,
sayang sya bukan mainan,
bukan juga gurauan....

Sya,
sayang ini hanya buatmu seorang,
hanya dikau sorang dalam hati ini,
jika itu dianggap sekadar lakonan,
alangkah sedih hati ini,
robek hati abang,
hancur juga hati abang....

Sya,
jika kita ditakdir bersatu,
akan ku menjagamu hingga akhir hayatku,
hingga nafas ini terhenti,
dan jika nyawa ini sebagai taruhan....
akan ku berikan ia sebagai tukar ganti.

Sya,
dengarlah rayuan hati abang,
maafkan segala salah abang selama ini,
abang sayangkan sya,
abang sayang sangat-sangat dengan sya,
tiada sedetik dalam hati ini untuk mempermainkanmu,
tiada alasan juga untuk meninggalkanmu....

Abang sayang sya............
posted by Rickywan at 4:34 PG

<< Home