Nukilan aku, bila jari jemari ku mula berkata-kata.....

Jumaat, 14 November 2008

Sepi Sekeping Melodi.

Pernahkah kau mengerti
apayg kuingini
hanya sesuatu
yg tlahpun kau tahu
masih kah kau terima
permberian darinya
disebalik ceria
kan beralasa derita

pernah aku menyangka
kau kan takutkan bahagia
mengikat janji setia
bersulamkan cahaya
namun sinar yg dulu
kau suluh kepada ku
bagai lilin yg layu dihembus sang bayu....


ulang,
Aku sedar,
engkau telah dicintainya
lebih dari semua manusia....
hanya doa kuiring dengan airmata
semoga selama bahgia...

engkau selalu
akan kurindu
hingga terputus nafas terakhirku
walaupu dirimu, cinta bukan untukmu
akan ku tetap terus menyanyangi dirimu,
oh sygku

telahpun aku kini
menyingkap tirai mimpi
yg berlandas kan sepi
dan sekeping melodi...



Bro Rick Says....
Aku x tahu kenapa, suka sgt ngan lirik lagu ni, seperti mcm puisi juga, hasil kerja tangan oleh Saudara Evildead Aka Setanmati, aku juga ada nyanyikan lagu ini sendiri, terima kasih kepada Evildead......
posted by Rickywan at 4:53 PTG

<< Home