Nukilan aku, bila jari jemari ku mula berkata-kata.....

Khamis, 15 Januari 2009

Puisi Dari Dj Lovestar

Hati seorang perindu...
adalah perantara cinta ,
merindu dedaun harapan ,
di usik gemalai angin kemesraan ,
pohon kasih yang merentang ,
memenuhi semerbak tanah kerukunan ,
di halaman hari ,
suburlah karangan mimpi - mimpi ,
di bajai bunga peribadi ,
tika aku di heret rasa terhiris ,
lalu kubaringkan kesabaran ,
kehujung malam yang panjang ,
agar sebuah ikatan dapat kupertahan kan ,
hati seorang perindu ,
adalah sungai kasih sayang ,
pancutan kasih yang membasahi ,
benteng2 pertimbangan ,
kesetian yang mengalir ,
menitiskan sejernih mutiara budi ,
setiap sudut taman kenangan ,
dengan hijau tumbuhan ,
dan wangian bunga berkembangan ,
bak sebuah ikatan,
yang ceria dengan gurau senda ....
Ini lah hati seorang perindu.....


Thanks atas sumbangan Dj Lovestar atas puisi ini, thanks my friends....
posted by Rickywan at 1:08 PG

Ahad, 30 November 2008

"Cinta Julia"

Hati semakin retak seribu....
arjunaku..
hanya sejenak kau sempat menjadi kekasihku...
ternyata kau bukan.....
Di manakah kan ku temui kamu.....
Di tempat Adam dan Hawa ditemukan.....
Di tempat kekasihku disemayamkan....
Maafkan aku...
wahai kekasih maha agung...
dengan kehendakmu
aku akan datang bertamu...
hanya kau di hatiku dan
temukanlah aku dengan
bias di wajahmu ..DI RUMAH HATIKU...
posted by Rickywan at 3:35 PTG

Khamis, 20 November 2008

Maafkan Aku....

Maafkan aku kerna menyintaimu....
Maafkan aku kerna menyanyangimu.....
Maafkan aku kerna menyakitimu.....
Maafkan aku kerna mencuri hatimu......

Maafkan aku.....
Maafkan aku..........
Maafkan aku.............

Aku tahu ini semua salahku....
Salah diriku.....
Maafkan aku selama ini.....
Sejak aku hadir dalam hidupmu.....

Simpan kenangan aku dengan mu....
Selamanya.....
posted by Rickywan at 2:55 PG

Isnin, 17 November 2008

Sepi....

Bisikku pada bulan,
kembalikan temanku,
kekasihku, syurgaku

Tanpa dia malam menemaniku,
sepi memelukku,

Bulan jangan biar biar alam ini kelam,
biar ia sepi sepertiku...
posted by Rickywan at 12:22 PG

Ahad, 16 November 2008

Gadisku Fasya....

Setiap masa setiap waktu aku menanti dirimu....
aku tahu bukan mudah kau menjadi miliku,
tapi bukan sukar juga menawan hatimu,
aku mampu lakukan, aku mampu melawan,
jika itu yang kau mahukan,
dan jika itu yang aku inginkan...

Sya,
abang sayang sya,
sayang sya bukan mainan,
bukan juga gurauan....

Sya,
sayang ini hanya buatmu seorang,
hanya dikau sorang dalam hati ini,
jika itu dianggap sekadar lakonan,
alangkah sedih hati ini,
robek hati abang,
hancur juga hati abang....

Sya,
jika kita ditakdir bersatu,
akan ku menjagamu hingga akhir hayatku,
hingga nafas ini terhenti,
dan jika nyawa ini sebagai taruhan....
akan ku berikan ia sebagai tukar ganti.

Sya,
dengarlah rayuan hati abang,
maafkan segala salah abang selama ini,
abang sayangkan sya,
abang sayang sangat-sangat dengan sya,
tiada sedetik dalam hati ini untuk mempermainkanmu,
tiada alasan juga untuk meninggalkanmu....

Abang sayang sya............
posted by Rickywan at 4:34 PG

Dimana keadilan bicara...

Dimana?
dimanakah keadilan bicara,
aku ulangi lagi, dimanakah dikau?
tunjukkan aku satu bintang,
bintang yang mampu buat aku tersenyum,
yang mampu buat aku tertawa....

Dimana?
dimanakah dikau?
puas aku mencarimu,
puas juga aku menunggu,
suatu penyiksaan buatku.

Adilkah biarkan aku seorang diri?
menanti jawapan yang tidak pasti?
perlukah aku meniti titian itu ke seberang hatimu?
yang pasti, aku masih menanti....
dan terus menanti....
posted by Rickywan at 4:28 PG

Bulan...

Bulan...
malam ini masih tiada lagi munculnya bulan,
masih lagi bulan sembunyikan wajahnya,
gelap sungguh malam ini,
begitu juga hatiku saat ini,

Gelap....
kalau tiada bulan pasti gelap,
gelap dan sunyi alam ini,
andai engkau mampu muncul saat ini,
akan aku berikanmu cahaya ini buatmu,
agar engkau dan aku bersatu...

Malam....
Mengapa masih lagi gelap,
sedang lampu tidurku telah ku terangi,
sembunyikan wajahmu dariku,
kalau aku bila mengapai kau bulan,
alangkah indahnya hidup ini,
sunyi dalam sepi,
berbisik lagu, terbang merayu,
hingga aku terjaga nanti....
posted by Rickywan at 4:23 PG

Andai aku masih disini....

Sayang...
Aku masih disini,
masih lagi menantimu...
aku tahu engkau masih lena,
masih lagi lena dibuai mimpi.

Aku ada di depanmu,
menantimu sehingga kau terjaga nanti,
aku jauh darimu, sungguh jauh,
mungkin tidak tergapai dan jatuh...

Sayang...
masih ada lagi cinta ini kusimpan buatmu,
aku masih menyanyangimu,
masih menyintaimu,
walaupun sekumit rasa tiada lagi dari mu,
aku mahu kau tahu,
aku masih sayang, dan sayang padamu,
hingga akhir hayatku...
posted by Rickywan at 4:18 PG

Bukan Ku Pinta...

Tidak pernah ku pinta jadi begini,
tidak pula ku inginkan ia terjadi,
aku sedar akan diri ini terlalu meminta,
tapi aku sekadar ingin bertanya dari hati - kehati,

Mengapa ini semua terjadi....
sedangkan aku amat menyanyangi mu,
adakah ini suatu dugaan?
atau sekadar lakonan?

Sayang pahami hatiku ini....
aku bukan insan yg terbaik buatmu,
tapi aku akan cuba menawan hatimu,
walaupun byk kekurangan diri ini....
posted by Rickywan at 1:37 PG

Jumaat, 14 November 2008

Malam....

Malam....
kau ditemani ribuan bintang yg tak pernah jemu mengerdipkan cahaya
sedangkan aku sndiri...
sunyi dan sepi...

Malam...
hadirkanlah mimpi2 indah dlm tidurku...
agar aku bisa merasa erti bahagia...
walau hanya dlm mimpi...

Malam...
ketika kau melabuhkan tiraimu kelak...
bawalah bersama sepi hatiku ini...
agar aku bisa tersenyum...
pabila melihat sinar mentari pagi...




Bro Rick Says....
Terima kasih pada Siti Nuuralleysa kerana sudi sumbangkan puisi indah ni, jarang jumpa member yg punyai bakat berpuisi dan minat yg sama, best..
posted by Rickywan at 4:57 PTG

Sepi Sekeping Melodi.

Pernahkah kau mengerti
apayg kuingini
hanya sesuatu
yg tlahpun kau tahu
masih kah kau terima
permberian darinya
disebalik ceria
kan beralasa derita

pernah aku menyangka
kau kan takutkan bahagia
mengikat janji setia
bersulamkan cahaya
namun sinar yg dulu
kau suluh kepada ku
bagai lilin yg layu dihembus sang bayu....


ulang,
Aku sedar,
engkau telah dicintainya
lebih dari semua manusia....
hanya doa kuiring dengan airmata
semoga selama bahgia...

engkau selalu
akan kurindu
hingga terputus nafas terakhirku
walaupu dirimu, cinta bukan untukmu
akan ku tetap terus menyanyangi dirimu,
oh sygku

telahpun aku kini
menyingkap tirai mimpi
yg berlandas kan sepi
dan sekeping melodi...



Bro Rick Says....
Aku x tahu kenapa, suka sgt ngan lirik lagu ni, seperti mcm puisi juga, hasil kerja tangan oleh Saudara Evildead Aka Setanmati, aku juga ada nyanyikan lagu ini sendiri, terima kasih kepada Evildead......
posted by Rickywan at 4:53 PTG

Selasa, 6 Mei 2008

Kupinta darimu....

Sayang,
Satu saja kupinta darimu,
Agar kau dapat menerima ku kembali,
Dalam hidup ku yang kekosongan ini,
Masih kah ada cinta dihati mu,

Atau kegagalan dalam hidup ku selamanya,
Aku masih lagi menanti jawapan dari mu,
Tanpa kurasa jemu,
Hidup ini bagaikan lalang yang ditiup angin,
Kadang-kadang dia ketepi, kebelakang, kedepan, ataupun patah sayapnya,

Aku masih lagi waras kalau bercerita tentang cinta,
Tapi kalau kaca dihempas ke lantai,
Pecah yang terjadi,
Luka yang ku dapat,
Aduh..pedihnya,
Luka di tangan,
Pedih lagi luka dihatiku ini..

Kuharap kau dapat memahami,
Hati dan perasaan,
Angin yang bertiup,
Kencang, membawa ku keatas jauh disana,
Tapi aku akan kembali suatu hari nanti....
Percayalah................



Nukilan Rickywan
posted by Rickywan at 12:59 PTG

Cinta Abadi

Seperti air yang mengalir deras,
Ikan-ikan berenang dengan gembira,
Akan tetapi ada sebalik didalam hatiku ini,
Yang membuat aku teringat pada mu selalu,

Terdetik hati ini ingin mendekati mu,
Aku masih rasa malu,
Namun dapat jua ku menepis semua sangkaan itu,
Lalu ku cuba berpaling kebelakang,
Dan mencapai tangan mu ke sisiku,
Aku akan melindungi mu sayang,
Hingga akhir hayat ku,

Dalam hati ku,
Aku cuba bertanya adakah di sudah berpunya,
Hati ku memaksa aku untuk bertanya lagi,
Adakah di ada yang lain,
Ataupun aku tidak setanding dengan orang yang lain,
Cuba lah kau fikirkan,

Apa yang harus aku buat untuk menambat hatinya,
Aku tak pernah merasa kegagalan dalam hidup ini,
Atau kekalahan dalam jiwa ku ini....



Nukilan Rickywan
posted by Rickywan at 12:55 PTG

Julia....

Pertama kali bertentang mata,
Engkau tunduk malu,
Mata ku tepat kearahmu,
Walaupun engkau tidak sedari.

Aku masih menatap wajahmu,
Walaupun engkau cuba sembunyikan dariku,
Cuba ku hampiri bertanyakan namamu,
Namun masih lagi keras untuk berkata-kata.

Aku tak mudah mengalah demi cinta,
Ku cuba laku kan apa saja,
Bagi memenagi hatimu,
Walau engkau tidak suka,
Aku tetap percaya disitu ada cinta.

Meneruskan hasratku demi sidia,
Walau ada yang anggap aku gila,
Termenung demi sebuah perasaan,
Andai aku punya ruang,
Berikan ia sekali demi aku memenangi hatimu
Andai aku kecundang,
Biar lara hati yang akan terus terbuang....



Nukilan Rickywan
posted by Rickywan at 12:48 PTG

Cubalah untuk setia...

Lemas aku didalam lautan sepi,
Walaupun pohon yang cuba ku paut,
Semakin lama semakin goyah,
Tapi tidak segoyah cintaku padamu.

Mungkin aku mati kali ini,
Tapi mati didalam hati mu tidak mungkin sama sekali,
Mencintaimu setulus hatiku,
Aku cuba untuk setia,
Jika masa masih ada buatku.

Biar aku jadi pengantimu,
Biar aku mati demi mengantikan tempatmu dengan ku,
Relaku tukarkan nyawaku denganmu,
Demi sebuah cinta yang bersatu,
Demi dua hati yang bercantum,
Demi dua tubuh yang sama menyentuh.
Meninggalkanmu memang sukar buat ku.....




Nukilan Rickywan
posted by Rickywan at 12:43 PTG

Andai aku milikmu...

Biar mati seribu lalang,
Tak akan pernah hilang setianya aku padamu,
Biar dihiasi sebendang lalang emas sekali pun,
Itu bukan hendak ku,
Aku cuma perlukan kesetian dan kejujuranmu.

Andai engkau berubah hati,
Dan sudah ada pengantiku,
Maafkan lah semuanya,
Aku relakan kepergian mu.

Bukan suka dan tertawa,
Kerana rindu yang mencengkam jiwa,
Ku iringkan dengan doa,
Agar kau berbahagia disana,
Jangan digusar tentang aku,
Bangkit dan jatuhku hanya ku lalui,

Jika kau merindu,
Aku juga begitu,
Seribu tahun tak akan pernah,
Meninggalkan mu sukar buatku.....



Nukilan Rickywan
posted by Rickywan at 12:34 PTG

Tercipta untuk ku...

Bila gengaman aku dilepaskan,
Airmataku mula berderai membasahi tubuhku,
Mungkin sudah tiba masanya lambaian terakhirku kepadamu,
Menanggis sudah tiada guna nya lagi.

Tercipta untuk ku selamanya,
Sebuah ceritera cinta yang sudah berakhir,
Kasih aku titipkan kesepian yang kian pudar,
Terdonggak aku keatas meminta simpati,
Tiada siapa peduli.

Tersandung mengukir senyuman,
Titisan hujan mula menunjuk kan garang,
Ku ukir nama mu diatas awan,
Bila ku seru engkau menjelma,
Antara angin dan airmata,
Kesepian dan Kesedihan sebuat hati.....



Nukilan Rickywan
posted by Rickywan at 12:26 PTG

Isnin, 5 Mei 2008

Pedih

Sakit dan pedihnya hati ini,
Bila melihat dikau bersama orang lain,
Cukup sedih dan meratapi pemergian mu,
Semua kenangan yang kita bina,
Kini telah pergi jauh ke hati lain.

Tinggal kan semua ini demi aku,
Biarkan lah aku sediri,
Biarkan aku dan sekeping hati dan melodi,
Sisipan aku hinggap sebentar,
Kekalutan yang ku alami akan ku buang jauh.

Bukan terbaik dalam hidup ini,
Meninggalkan orang yang aku sayang lenyap dari hati,
Tapi itu mungkin kemahuan mu,
Aku hanya merantai rindu yang tidak pasti.
Bila tiba waktunya aku akan pergi......
posted by Rickywan at 8:07 PTG

Bercanda...

Mungkin kau pikir aku bercanda,
Hanya bermain-main dengan perasaan,
Sedarlah engkau dari mimpi itu,
Aku tidak pernah mengimpikan semua ini terjadi.

Hanya kesempatan yang ada,
Aku datang disisimu,
Menangih cinta sesuci embun pagi darimu,
Mungkin harapan untuk ku sudah tertutup,
Tapi aku masih lagi mencuba dan terus mencuba.

Kalau dulunya,
Kalau aku menangis,
Engkau pasti menangis,
Tapi kini bila aku menangis,
Engkau berlalu pergi tanpa tanya,

Mungkin ini semuanya dari ku,
Kesalahan yang aku lakukan,
Kebencian yang amat sangat terhadap ku,
Biarkan semua kenangan yang kita ukir bersama,
Lenyap dalam khayalan mimpi-mimpi indah,
Yang sukar untuk aku lupa dan mengerti dalam hidup ini........



Nukilan Rickywan
posted by Rickywan at 8:02 PTG

Aku dan teman..

Teman,
Aku menjadi teman,
Aku menjadi kawan,
Aku menjadi kekasih,
Aku menjadi segala-galanya buatmu.

Maafkan aku wahai teman,
Jika aku menguris hatimu,
Maafkan aku wahai teman,
Izinkan aku meredah semua ini,
Demi mencari seseorang bernama kekasih.

Tidur ku hanya seketika,
Bangun ku bila terjaga dari lena yang panjang,
Biarkan aku disisimu bila aku terjaga nanti.....
posted by Rickywan at 7:58 PTG

Bila hati mula berbicara...

Sukar bila hati berbicara,
terdetik seketika mencari arah,
Mata yang tertutup mula memberi cahaya,
Mungkin terdiam seketika bukan nya membisu seribukata,

Tersandar diatas pelamin hayalan,
Menunggu sidia tiba,
Mungkin ada sikerdil mencari air,
Tertinggal aku disana mencari dia,

Hari ini aku masih bernafas,
Hari ini aku masih bernyawa,
Jiwa kaku mula memberontak hiba,
Mencari arah kedatangan dia,
Mungkin kesedihan yang menjelma,

Aku tahu,
Aku bukan yang terbaik buat dia,
Aku sedar siapa diri ini,
Aku hanya insan yang selalu membuat dia marah padaku,
Tapi aku hanya manusia biasa,
Hanya insan yang masih mencintai dia....
posted by Rickywan at 7:51 PTG

Jumaat, 2 Mei 2008

Ija.....

Untuk Seseorg bernama Ija.......


Bagai setiap malam aku menantimu,
mendengar suaramu bagai satu mimpi buatku,
Terjaga aku seketika,
Bila kau mula menyanyikan buatku.

Rindu padamu selalu,
Andai aku masih ada ruang,
Akan ku curi hati dan belaimu,
Aku tahu masih panjang perjalanan ini.

Masih belum puasa rasanya aku bersamamu,
Aku ku menanti,
Walaupun aku hanya pepatung yang terbang,
Terbang dengan sebelah sayap ilusi,
Cuba aku mengapai syurga itu,
Hanya buatmu....

Berjauhan denganmu,
cukup menyiksakan ku,
Terbuai dalam dakapanmu,
Mencintai mu sejak kali pertama ku melihatmu,
Walaupun masih belum bertemu,
Aku tahu dan pasti,
Aku sayang padamu...



Nukilan Rickywan
posted by Rickywan at 5:35 PTG

Ahad, 27 April 2008

Aku Sepi....

Lama aku menanti, dan terus menanti,
Engkau menghilang dari seribu pandangan,
Tersorok aku dicelah-celah batuan,
Hanya pepatung dapat menyapa aku dari lamunan.

Aku tahu aku pencintamu,
Penipu dalam segi budi bicara,
Tergengam api sengsara,
Hidup penuh kesyahduan.

Air yang mengalir dari tujuh gunung,
Begitu juga mengalir darah mengalir didalam tubuhku ini,
Sesejuk air yang menghentam deras,
Menenangkan sejenak hati yang sedang amarah.

Mata tertumpu disuatu sudut,
Tercari-cari bayang siapa,
Cuba ku gapai, tangan tak sampai,
Cuba ku belai, hati layu terkulai,
Rindu tersadai, derita mendatang.



Nukilan Rickywan
posted by Rickywan at 6:59 PTG

Seketika Bersamamu....

Kekuatan yang engkau berikan padaku,
Masih belum bisa lagi untuk aku sembunyikan semuanya darimu,
Mencari kebahagian dengan kesedihan,
Tidak semudah yang engkau rasakan.

Aku cuba pertahankan keegeoan dalam diriku,
Masih cuba dan terus terpaksa mencuba,
Walaupun aku tahu, aku telah tewas,
Tapi semuanya atas nafsuku sendiri.

Nafsu dan keegoan yang tiada penghujung,
Membisikan kata rindu pada mu,
Tenang hati ini seketika,
Walau seketika, tapi semuanya cukup senang bagiku,
Walau apa rintangan sekali pun, tabah dan terus tabah menghadapinya,
Andai aku terpaksa melangkah keluar,
Biarkan aku terus keluar, tapi biarlah aku melagkah dengan
bermaruah.....
posted by Rickywan at 6:52 PTG

Tiada lagi airmata......

Rintik-rintik hujan malam ini,
Mengusik-usik kebisuan malam,
Yang memenjarakan hati dan perasaan ku ini,

Aku pelik malam ini, hujan yang turun,
Seakan-akan mengirigi sendu nya hati ini.
Airmata yang mengalir tiada kesudahan,
Terus menangis dan masih menangis.

Ahhh, sudah la ini semua,
Aku tak akan mudah mengalah demi sebuah kehidupan,
Aku tahu, aku masih ada dcinta,
Cinta untuk kita berdua, andai aku yang bersalah,
Maafkan aku dan hukum lah aku.

Jika ini semua disebabkan ku,
Aku rela undur diri dan memaafkan mu,
Jangan ditangisi lagi untuk aku,
Bila aku sudah tiada....
posted by Rickywan at 6:51 PTG

Seribu Camar & Airmata

Mencari seribu kesilapan, antara palsu dan nyata, kemungkinan ia berdusta,
Kicauan camar-camar yang terbang, seperti tidak merelakan kepergian ku,
Mencari keindahan pelangi bagai ada sesuatu tertinggal disini,
Termanggu aku sendiri di perlabuhan, tersandar diantara batu-batuan.

Terleka seketika, melihat anak-anak kecil berlarian dikaki pasir-pasir pantai,
Jatuh bangun masih lagi sembunyi kan kesakitan, tetawa mereka seolah-olah gembira,
Tapi tiada siapa yang tahu betapa sakitnya mereka dan juga aku.

Meremang-remang diudara, bagai tiupan sisir-sisir air laut,
Meraba dalam gelap, tetap terang bila hati disakiti,
Luka lama masih belum sembuh dan terus terluka,
Menanti sisa-sisa kehidupan yg masih belum berakhir.

Hari semakin senja, menanti anak-anak laut masih belum pulang,
Bermain dengan ombak-ombak yang sedang menangis,
Terdiam anak-anak kecil menanti orang-orang tersayang pulang,
Begitu juga aku, masih lagi menanti dan terus menanti orang yang
disayangi.....


Nukilan Rickywan
posted by Rickywan at 6:48 PTG

Pelangi senja....

Keindahan pelangi tidak semesra dulu,
Awan yang kugapai kini tinggal impian,
Ribut yang melanda sesekali meleraikan sebuah impian,
Antara sayang dan benci, tersimpan rindu disejuta wajah.

Berdendam pada yang sudi,
Membenci pada yang setia,
Sukar nak ku luah dengan butir-butir pasir,
Sekali ombak menghempas ke pantai,
Begitu juga luruh cintaku.

Aku cuba bukakan pintu hati untuk berkata-kata,
Menyimpan seribu makna,
Membangkit seribu pengertian,
Tercuit sakitnya kenangan,
Pimpin aku kepintu bahagia....


Nukilan - Rickywan
posted by Rickywan at 6:46 PTG

Puisi Kulit Kacang.

Aku kulit kacang,
Lama aku duduk dengan kawan ku didalam,
Bila aku melindungi,
Aku dipuja.

Bila aku didusta,
Aku dibuang begitu sahaja,
Kejam, sungguh kejam,
Kenapa engkau sanggup lakukan sedemikian rupa.

Aku tahu, aku hanya kulit kacang,
Kulit yang tidak punya apa-apa erti bagimu,
Tapi jika aku sudah tiada,
Engkau pasti akan terluka,
Sedih dan mungkin juga derita.

Ini lah nasib ku kulit kacang,
Aku sedar sapa diri ini,
Aku tahu aku kulit kacang,
Tapi aku punya secoret perasaan,
Walaupun engkau tidak mengerti,
Biarkan saja perasaan itu berlalu pergi,
Kerana aku kulit kacang....

Nukilan - Rickywan
posted by Rickywan at 6:45 PTG

Mencintaimu.....

Tersentak dari lamunan,
Aku terlena dalam dakapan rindu,
Mencari sebuah langkah kehidupan,
Terbit mentari masih malu-malu lagi.

Aku melihat engkau menangis,
Melihat airmata mu menitis membasahi bumi,
Aku tahu engkau sedih,
Aku tahu engkau derita,
Aku tahu engkau sakit,
Tapi ada apa dengan dia.

Mendakapi tubuhku,
Dalam kekejangan dan kaku,
Menerima mu kembali,
Aku pasti engkau merasa,
Apa yang aku rasa,
Sesungguh nya aku mencintaimu,
Sepenuh dan sedalamnya hati ini buat selama-lamanya....
posted by Rickywan at 3:55 PTG

Cinta itu milik siapa....

Mungkin termenung itu membuai perasaan,
Kalut nya sebuah hati,
Sukar dibendung lagi,
Kalau diturutkan pasti mati.

Aku bagai ombak, sesekali memukul kepantai,
Begitu juga sebuah cinta,
Mencintai bila dicintai,
Tinggalkan cinta bila tidak bersama.

Sebuah ceritera,
Kisah mendalam tergamit sendu,
Melambai tangan tanda setuju,
Mengulit kenangan didalam syahdu.
Hati turut mengadili semua ini.

Menjelma rindu diseribu keanggunan,
Rupa yang elok usah dibanggakan,
Kesetian yang diberikan dulu,
Kini hanya tinggal kenangan yang telah usang.....



Nukilan Rickywan
posted by Rickywan at 5:59 PG