Nukilan aku, bila jari jemari ku mula berkata-kata.....

Jumaat, 2 Mei 2008

Ija.....

Untuk Seseorg bernama Ija.......


Bagai setiap malam aku menantimu,
mendengar suaramu bagai satu mimpi buatku,
Terjaga aku seketika,
Bila kau mula menyanyikan buatku.

Rindu padamu selalu,
Andai aku masih ada ruang,
Akan ku curi hati dan belaimu,
Aku tahu masih panjang perjalanan ini.

Masih belum puasa rasanya aku bersamamu,
Aku ku menanti,
Walaupun aku hanya pepatung yang terbang,
Terbang dengan sebelah sayap ilusi,
Cuba aku mengapai syurga itu,
Hanya buatmu....

Berjauhan denganmu,
cukup menyiksakan ku,
Terbuai dalam dakapanmu,
Mencintai mu sejak kali pertama ku melihatmu,
Walaupun masih belum bertemu,
Aku tahu dan pasti,
Aku sayang padamu...



Nukilan Rickywan
posted by Rickywan at 5:35 PTG

<< Home