Nukilan aku, bila jari jemari ku mula berkata-kata.....

Selasa, 6 Mei 2008

Cinta Abadi

Seperti air yang mengalir deras,
Ikan-ikan berenang dengan gembira,
Akan tetapi ada sebalik didalam hatiku ini,
Yang membuat aku teringat pada mu selalu,

Terdetik hati ini ingin mendekati mu,
Aku masih rasa malu,
Namun dapat jua ku menepis semua sangkaan itu,
Lalu ku cuba berpaling kebelakang,
Dan mencapai tangan mu ke sisiku,
Aku akan melindungi mu sayang,
Hingga akhir hayat ku,

Dalam hati ku,
Aku cuba bertanya adakah di sudah berpunya,
Hati ku memaksa aku untuk bertanya lagi,
Adakah di ada yang lain,
Ataupun aku tidak setanding dengan orang yang lain,
Cuba lah kau fikirkan,

Apa yang harus aku buat untuk menambat hatinya,
Aku tak pernah merasa kegagalan dalam hidup ini,
Atau kekalahan dalam jiwa ku ini....



Nukilan Rickywan
posted by Rickywan at 12:55 PTG

<< Home